کتاب ایده

کتاب ایده

کتاب ایده

کتاب ایده

خواص و فواید تردمیل و لاغری سریع شکم و ران پا و صورت

تردمیل

تردمیل ،تردمیل و لاغری،تردمیل و لاغری شکم،تردمیل و لاغری سریع،تردمیل و لاغری ران،تردمیل و لاغری پا،تردمیل و لاغری صورت،تردمیل لاغری،تردمیل لاغری سریع،کار با تردمیل و لاغری،رابطه تردمیل و لاغری

تردمیل

شاید برایتان جالب باشد که تنها گروهی که نمی‌توانند از تردمیل استفاده کنند افرادی هستند که دچار مشکلات استخوانی و مفاصل در پا هستند. به‌دلیل فشاری که در هنگام دویدن یا پیاده‌روی به پاها وارد می‌شود افرادی که پایشان آسیب دیده است یا مفاصل آنها خشک است، ورم داردیا درد می‌کند نباید بر روی تردمیل پیاده‌روی کنند. بنابراین ترد میل برای تمامی افراد دیگر مناسب است. حتی افرادی که بیماری‌های قلبی دارند نیز می‌توانند از ترد میل استفاده کنند البته قبل از شروع ورزش با ترد میل، حتما باید با پزشکشان درمورد حداکثر شدت دویدن و ضربان قلب مجاز مشورت کنند. تردمیل حتی می‌تواند برای بازتوانی افرادی‌ که دچار سکته مغزی و در نتیجه ضعف عضلات شده‌اند،‌مورد استفاده قرار گیرد.

تاریخچه تردمیل

بر خلاف تصور ما ترد میل یک واژه بسیار قدیمی است. ترد میل به وسیله‌ای گفته می‌شود که در فضای بسته انسان با حیوان را بر روی تسمه نقاله خود به حرکت درمی‌آورد. ایده ساخت ترد میل در سال ۱۸۷۵ توسط کشاورزانی که در پی راهی برای تولید نیرو در بخش کشاورزی بودند مطرح شد. آن‌ها نوار نقاله‌ای مطابق با قدم حیوانات ساختند و در بخشهای آسیاب، روغن گیری و خرمن کوبی استفاده کردند. در واقع ترد میل امروزی در سال ۱۹۵۲ توسط کاردیولوژیست روبرت بروس برای آزمون استاندارد تشخیص و ارزیابی بیماری‌های قلبی و ریه ارائه شد. در دهه ۱۹۶۰ تردمیلها بسیار گران بودند و تنها برای آزمون پزشکی مورد استفاده قرار می‌گرفتند تا فردی به نام بیل استاپ که دارای مدرک مهندسی پزشکی بود تردمیلهای خانگی را طراحی کرد و آن‌ها را با قیمت‌های مناسب در اختیار مصرف‌کنندگان قرار داد.

اجزای تشکیل دهنده تردمیل

دستگاه ترد میل که اکثراً موتوردار است، شامل تسمه پهنی است که با چرخش به دور غلطکها بر روی صفحه اصلی امکان راه رفتن و دویدن با سرعت‌های موردنظر را ایجاد می‌نماید. ترد میل در حقیقت شرایط انجام ورزش دو، مادر ورزشها، را در خانه و فضاهای بسته فراهم می‌نماید. ترد میل می‌تواند جهت تمرینات قهرمانی باشگاهی، حرفه‌ای و خانگی استفاده گردد. قدرت موتور، کمترین و بیشترین سرعت، مدت کارکرد، شیب برقی و دستی و حداکثر وزن قابل تحمل شرایط و نوع ترد میل را تعیین می‌نماید. اکثر تردمیلها دارای سیستم نمایشگر دیجیتالی هستند که ضربان قلب، مسافت، کالری، سرعت و زمان را نمایش می‌دهد. تست ورزش ترد میل پیشرفته‌ای است که طبق برنامه‌های تعیین شده ورزش می‌دهد و با الکتروکاردیوگراف کامپیوتری شرایط سلامت قلب و عروق را بررسی می‌نماید. ترد میل در بیشتر باشگاه‌های ورزشی، که در کنار سایر انواع دستگاه‌های ورزشی می‌باشد. ترد میل یک تسمه دارد که چرخش آن باعث به حرکت درآمدن صفحه این دستگاه می‌شود. به این ترتیب، شما می‌توانید روی آن راه بروید یا حتی بدوید. ترد میل یکی از بهترین و پر کاربردترین وسایل ورزشی برای کاهش وزن می‌باشد.

آشنایی با اجزای تردمیل

ترد میل شامل قطعات مانند موتور تردمیل، موتور شیب، قطعه الکترونیکی بالا و پایین، شاسی تردمیل، تختهٔ تردمیل، تسمهٔ موتور، غلتک و تسمهٔ اصلی می‌باشد، معمولآ افرادی که با تردمیل کار می‌کنند اجزاء آن را نمی‌شناسند و وظیفه هر کدام را نمی‌دانند، شناخت قطعات تردمیل به شما کمک می‌کند که طرز کار تردمیل را بهتر بشناسند و همچنین در زمان بروز مشکل متوجه شوید کدام قسمت مشکل دارد. ۱. موتور تردمیل: در بخش جلویی تردمیل و زیر پوشش جلویی موتور وجود دارد که مهمترین بخش ترد میل نیز می‌باشد و در هنگاه خرید به قدرت و کیفیت آن بسیار باید توجه کنید، این موتور محرک اصلی ترد میل است و قدرت آن بر اساس اسب بخار تعیین می‌گردد. ۲. موتور شیب: موتور شیب نیز در بخش جلویی ترد میل و در کنار موتور اصلی وجود دارد که با حرکت دادن چرخ دنده حلزونی شیب ترد میل را تنظیم می‌کند. لازم است ذکر شود برخی از تردمیلها موتور شیب ندارند و نتظیم شیب در آن‌ها به صورت دستی انجام می‌شود. ۳. قطعه الکترونیکی بالا: این بخش شامل صفحه نمایش و کلیدهایی در کنار صفحه نمایش ترد میل و بر روی دسته‌های آن می‌شود که باعث ارتباط کاربر با ترد میل می‌گردد. ۴. قطعه الکترونیکی پایین: این قطعه در بخش جلوی ترد میل و در کنار موتور قرار دارد

بیشتر بخوایند :

سه نما


پیشگیری و درمان سرطان تخمدان

پیشگیری و درمان سرطان تخمدان

غربالگری برای زنان با خطر متوسط ​​توصیه نمی شود، زیرا آنها شواهدی از مرگ و میر را ثابت نکرده اند و سطوح بالای آزمایش های غلط منجر به اقدام غیر ضروری می شود که دارای خطرات خاص است. افرادی که در معرض خطر هستند می توانند مانع ما شوند. اگر سرطان تخمدان در مراحل اولیه قرار داشته و درمان شود، ممکن است درمان شود. درمان معمولا شامل ترکیبی از پرتودرمانی یا شیمی درمانی است. نتیجه درمان بستگی به این عوامل دارد: میزان گسترش بیماری و زیر نوع سرطان که فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. به طور کلی، نرخ بقای پنج ساله در ایالات متحده حدود 45 درصد است. [10] نتایج در کشورهای در حال توسعه بدتر است.
انواع سرطان تخمدان

تومورهای اپیتلیال (سلول های بند ناف): این سرطان با یک لایه نازک از بافتی که سطح بیرونی تخمدان را پوشش می دهد آغاز می شود. تقریبا 90٪ سرطان تخمدان به علت تومورهای اپیتلیال رخ می دهد. تومورهای استروما: این سرطان در بافت تخمدان آغاز می شود که در آن سلول های تولید کننده هورمون واقع شده اند. این تومورها می توانند زودتر تشخیص دهند. تقریبا 7٪ تومور تخمدان استروما است. تومورهای سلولی جنسی: این سرطان در سلول های تولید تخم مرغ آغاز می شود. این نوع سرطان تخمدان نادر است و معمولا در زنان جوانتر رخ می دهد.
آمار شیوع سرطان تخمدان

در سال 2012، 239،000 زن در سراسر جهان با سرطان تخمدان تشخیص داده شدند که 152000 نفر آن را از دست می دهند. طبق آمار، این بیماری به عنوان هفتمین شایعترین سرطان و عامل هشتم در مرگ و میرهای سرطان زنان شناخته شده است. این بیماری در آمریکای شمالی و اروپا بیشتر از آفریقا و آسیا است.
تشخیص سرطان تخمدان

دکتر به دقت لایه بیرونی تناسلی زن را بررسی می کند. سپس، هنگام نگه داشتن دستکش، او دو انگشت در داخل واژن قرار می دهد و به طور همزمان، شکم را با دست دیگرش فشار می دهد تا رحم و تخمدان را احساس کند. اسپوتولوم یک ابزار است که به حذف بافتها کمک می کند و دیدگاهی بهتر از منطقه مورد بررسی را ارائه می دهد. با استفاده از این دستگاه، پزشک می تواند واژن را برای اختلالات بررسی کند. پزشک شما همچنین می تواند موارد زیر را برای تشخیص بیماری خود تجویز کند: آزمایش های تصویربرداری مانند سونوگرافی سونوگرافی و CT و شکم و لگن. این آزمایش ها به تعیین اندازه، شکل و ساختار تخمدان کمک می کند. آزمایش خون که می تواند به شناسایی پروتئین به نام CA 125 موجود در سطح سلول های تخمدان سرطانی کمک کند. جراحی که در آن مایع شکمی یا بخشی از بافت برای غربالگری و تایید سرطان تخمدان برداشته می شود. جراحی روبوتیک و جراحی حداقل تهاجمی نیز می توانند گزینه های مناسب باشند. اگر سرطان کشف شود، جراح ممکن است بلافاصله شروع به جراحی برای حذف حداکثر میزان احتمالی سرطان کند.

درمان خانگی التهاب تاندون

درمان خانگی التهاب تاندون
Image result for ‫توضیحات التهاب تاندون‬‎


کیسه یخ یکی از بهترین داروهای خانگی برای التهاب تاندون زانو، مچ دست و سایر قسمت های بدن است. استفاده از یخ یک روش ساده است که می توانید هر روز در خانه انجام دهید. نگران نباشید، چند قطره یخ را قرار دهید، آنها را روی یک حوله نرم قرار داده و سپس آن را در منطقه آسیب دیده برای 15 دقیقه قرار دهید. این درد و التهاب درمان التهاب تاندون را کاهش می دهد. به جای استفاده از مکعب های یخ، می توانید غذاهای یخ زده یا میوه ها را استفاده کنید. شما می توانید چندین بار در روز آن را سریعتر انجام دهید. روغن زیتون همچنین برای برخی از مشکلات، مانند التهاب تاندون، علاوه بر مزایای بهبود سلامت و استفاده از مو، پوست و ناخن نیز مفید است. استفاده از روغن زیتون برای ماساژ بخش آلوده باعث کاهش التهاب و درد ناشی از تاندونیت می شود. شما می توانید پاها، مچ دست ها، زانوها، شانه ها، آرنج ها یا هر قسمت دیگر بدن را با این روغن ماساژ دهید. روغن زیتون جریان خون را بهبود می بخشد، بنابراین با این رویکرد درمانی تسکین می یابد. در حال حاضر یک روغن زیتون کمی تهیه کرده و آنرا به مدت 10 تا 15 دقیقه در ناحیه دردناک ماساژ دهید. این درمان می تواند چندین بار در روز استفاده شود. Marmigli برای درمان التهاب تاندون به دلیل خواص شفا خوب آن مفید است. این گیاه می تواند درد و التهاب تاندونیت را کند کند. همه شما باید انجام دهید این است که برگ های تازه برداشت کنید و آنها را در مناطق آسیب دیده خود بشویید. راه دیگری این است که آب سیب را در سرکه سیب سیب جوش بگذارید و به طور طبیعی آن را خنک کنید و سپس یک قطعه از پنبه را در مایع خیس کنید و آن را در منطقه 10 دقیقه ای قرار دهید. همچنین می تواند برای کاهش درد و التهاب هر روز استفاده شود. این یک دیورتیک طبیعی است که نه تنها برای سلامتی کلی شما مفید است، بلکه همچنین یکی از بهترین داروهای خانگی برای درمان التهاب تاندون است زیرا مایع اضافی از بدن را از بین می برد. کاهش آب اضافی، التهاب، تورم و درد از تاندونیت را کاهش می دهد. اگر تاندونیت دارید، باید اسپارگ بیشتری مصرف کنید. این گیاه بخار داده شده و همراه با ماهی، ماست، و غیره است. شما همچنین می توانید از مارچوبه استفاده کنید تا یک سوپ سالم و متعادل و یا سالادها برای کاهش وزن ایجاد کنید.