کتاب ایده

کتاب ایده

کتاب ایده

کتاب ایده

متن احساسی

متن احساسی

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم مجموعه ای کامل از متن احساسی و همچنین متن زیبا را برای شما فراهم آورده ایم .امید که مورد توجه قرار بگیرد.

متن احساسی ، متن احساسی کوتاه ، متن احساسی غمگین ، متن احساسی برای تولد خودم

در این متون سعی کرده ایم از متون انگلیسی و احساسی نیز استفاده کنیم ،اگر تمایل دارید که جملات عاشقانه انگلیسی با معنی را به طور کامل مشاهده نمایید روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید.

در ادامه می توانید بهترین متن های عاشقانه را مطالعه نمایید . امیدواریم که مورد توجه قرار گیرد.

متن های احساسی و زیبا

عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشم هایت

کلیات زندگی من است ؟

متن احساسی

ادت کرده ام تنها توی کافه ای بنشینم

از پشت پنجره آدم ها را ببینم

قهوه ای تلخ بنوشم و تا خانه با نبودنت پیاده راه بروم

متن احساسی کوتاه

تنها تو رو می بینم

لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را

و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو

متن احساسی کوتاه و قشنگ

مرا با این بالش و این دو تا ملافه و این سه تا شکلات روی میزت راه می دهی؟

می شود وقتی می نویسی دست چپت توی دست من باشد؟

اگر خوابم برد موقع رفتن جا نگذاری مرا روی میز کافه !

از دلتنگیت می میرم

متن احساسی کوتاه عاشقانه

چقد دلم تنگ شده

واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت

که نفس هام رو به احترامش نگه می داشتم

متن احساسی کوتاه برای همسر

پشت میز همیشگی، رو به صاحب کافه : روز برفی قشنگیست

فقط آمده ام یک ساعت سکوت کنم و کمی هم آرامش

لبخند می زند : روز برفی قشنگیست

متن احساسی کوتاه برای دوست

دلم می خواهد کسی باشد

خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد

و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد

فقط برای من

متن احساسی کوتاه انگلیسی

if i has to choose between loving you, and breathing. I would use my last breath to say I LOVE YOU

اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن؛ از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم

متن احساسی کوتاه غمگین

وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد

مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه

من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست

متن احساسی کوتاه برای دخترم

انگشت نمای هر دو عالم بشوم / دیوانه تر از همین که هستم بشوم

تا عشق تو هست و لذت خواستنت / این فرض محال است که آدم بشوم

متن احساسی کوتاه برای خواهرزاده

گاهــی فکـر می کنم کــار تـــو ســـــخــــت تر از مـــن است

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمی کنی

متن احساسی کوتاه زیبا 

سفر به فضا سفینه نمی خواهد

تو بگو دوستت دارم ، فضا با من !

متن احساسی غمگین

این عصرهای بارانی عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد

گـوئـی تـو اتـفاق می افـتی

و مـن دچـار می شـوم

تـمام مــن دارد تـــو می شـود

جملات احساسی زیبا

به خدا که زندگی بی تو

از من بر نمی‌ آید!

جز آنکه با دوست داشتنت قدم بزنم

جای خالی‌ ات را بغل کنم

و نبودنت را بغض

و نبودنت را شعر کنم

متن احساسی غمگین کوتاه 

ای چشمه ی نور ، انشعاباتت کو ؟

ای خانه ات آباد ، خراباتت کو ؟

در شهر نشانه ای ز تبلیغ تو نیست

ای عشق ! ستاد انتخاباتت کو ؟

متن احساسی غمگین تنهایی

من که نباشم دنیا یک من کم دارد

تو که نباشی من یک دنیا کم دارم

متن احساسی غمگین بلند

مهم نیست بزرگ باشی یا کوچک !

مهم این است که آنقدر مرد باشی که پای حرفت بایستی

وگرنه دهان هر نامردی بوی گند “دوستت دارم” میده

متن احساسی غمگین طولانی

حقیقت دارد که من می توانم

با شعرهای تو با باران مشاعره کنم

و بند نیایم

متن احساسی غمگین جدایی

شعری که تو را جان می بخشد ، شاعرش را یک بار کشته است !

متن احساسی غمگین عاشقانه

سکه ی زندگیم شیر ندارد

اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم

متن احساسی غمگین گریه دار 

تا عشق ترانه خوان چشمان غم است

راه من و تو همیشه پر پیچ و خم است

ای حسرت روزهای بی برگشتم

صد بار که عاشقت شوم باز کم است . . .

متن احساسی غمگین انگلیسی

You are like the sunshine so warm,

you are like sugar, so sweet…

you are like you…

and that’s the reason why I love you!

تو مثل درخشش خورشید گرمی

مثل شکر خیلی شیرینی

تو مثل خودت هستی

و بخاطر همینه که من دوست دارم!

متن احساسی غمگین مرگ

میدونی دلتنگی یعنی چی؟

دلتنگی یعنی اینکه: بشینی به خاطراتت با مادرت فکر کنی ..

اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت .. ولی چند لحظه بعد …

شوری اشکهای لعنتی ، شیرینی اون خاطره ها رو از یادت ببرند

متن احساسی در مورد قلب

یک نفر قلب تورا بی سحرو جادو میبرد

بی گمان من می‌شوم بازنده و او برنده!

یک نفر از خواب بیدارم کند!

دارد کسی

با خودش؛ عشق مرا بازو به بازو میبرد!!

متن احساسی برای تولد

قشنگ ترین صدای زندگی تپش قلب توست

با شکوه ترین روز دنیا، تولد توست

برای من بمان و بدان که عاشقانه دوستت دارم

متن احساسی برای تولد خودم

روز تولد انسان ها

در هیچ تقویمی یافت نمی شود

چرا که فقط در قلب کسانی که به آنها عشق می ورزند حک شده است

تولدم مبارک

متن احساسی برای تولد پسرم

بعضی از آمدن ها شروع هرچه خوبیست

مثل توووو

که وقتی آمدی

عید شد، بهار شد

سبز شدم، جوانه زدم، گل دادم …

اصلا تفاوتی ندارد

چه موقعی از سال و چه فصلی باشد

تولد تو شروع من است

اولدت مبارک پسرم

متن احساسی برای تولد دخترم

روز تولد تو روز نگاه باران

بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان

روز تولد تو، گویی پر از خیال است

یاس و کبوتر و باد، در حیرت تو خواب است

تولدت مبارک دختر مهربانم

متن احساسی برای تولدم

جشن میلادت را به پرواز می روم

در این خانگی ترین آسمان بی انتها

آسمانی که نه برای من و نه برای تو

که تنها برای ما آبیست

متن احساسی برای تولد همسر

امروز روز تولد توست

و من هر روز بیش از پیش به این راز پی می برم

که تو خلق شده ای برای من

تا زیباترین لحظه ها را برایم بسازی

توبدت مبارک همسر عزیزم

متن احساسی برای تولد دوست

تولدت عزیزم پر از ستاره بارون

پر از بادکنک و شوق، پر از آینه شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک

امروز بیان یه عالم عاشقا

بیاد هزار تا مهمون

متن احساسی برای تولد رفیق

سالیان درازی است که در گلخانه دلم

گل محبیتی را که خود کاشته ای آبیاری می کنم

تولدت مهربان ترین گل دنیا مبارک

متن احساسی برای تولد خواهر

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره

هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره

اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره .

زادروزت مبازک خواهر عزیزم

متن احساسی برای تولد مادر

روز میلاد توست

و من همچنان در آرزوی لحظه ای هستم که دستانت را بگیریم

در چشمانت خیره شوم

تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگویم

تولدت مبارک مادر مهربانم

متن احساسی زیبا

بیا دلتنگی‌ هایمان را

تقصیر پاییز و زمستان نیندازیم

چه فرقی می‌کند بهار باشد یا پاییز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.